الجمعة، 22 فبراير 2008

الفرق انها محتاجه فرسان

فى كلام اه فى كلام فى سلام اه فى سلام
اوهام فى الليل تايهين وعرب للبكا عاشقين
بكره جيوشنا العربيه هترد عدانا
تتحرك بكره وتمر الفكره انا قوى على فكره
انا قوى من جوه من شعبى وهدوس الحشره
بس دى احلام الحلم مقاومه الناس تحميها
حكومات عربيه بتدعى عليها وتحارب فيها
حكومات تنديد بيلوموا ايدينا عايزينا نسلمها
يدخلـــــــــــــــــــــــــــــوا نفتحها
واستراتيجى استسلمنا ونكسنا علمنا
حددنا كلامنا هنسالم هنسالم
مين سالم مين عالم مات الف شهيد
ده شهر العيد مات ربع الالف عدو فى النار
يا سلام فى الامه يا ناس احرار يا سلام
فى الامه رجال ثوار
الفرق انها محتاجه فرسان وقياده تفتح مش عميان
انا مصرى وسورى وصومالى
انا عربى بدمى وقرارى
انا عملى انا املى انا عمرى لارض الحريه
للنور رايحين ماشيين على جسر قضيه
اخرتها الفتح الاسلامى و نهاية الحمله الصليبيه
وصهيونيه رايحه وجايه
انا ارضى قويه وبدمى واهلى وشعبى هنيه
احرار وكفايه ان انا عربى انا عربى انا عربى

ليست هناك تعليقات: